A gazdaság ciklikus, vannak prosperáló időszakok és vannak recessziók. Egy növekedési fázis után vagyunk, most éppen egy újabb mélyrepülés hónapjait éljük. Vajon a céged túl fogja élni az újabb gazdasági válság időszakát?
Egy gazdasági válság eseményeire ugyanúgy fel kell készülni, mint egy nagy hóviharra. Csizma, só, hólapát, generátor, lánctalpak az autóra.
Ha szisztematikusan építed a céged, ha automatizálod a munkafolyamatokat, akkor két esetben sem ér baj:
- Ha 2-3 hétre kiesel a munkából (fájó ezt kimondani, de egy automatizált cég megvan a vezetője nélkül is – lásd: Steve Jobs sajnálatos halálakor az Apple sem omlott össze)
- A válság hatására csökken az emberek fogyasztása. Ebben az esetben a piacodon az teljes vevőszám ugyan alacsonyabb lesz, de akik vásárolnak, azokat nagyobb eséllyel győzöd majd meg, mint a konkurenseid.
Automata cég = Automatán érkező vevők
Egy automata cég pontosan tudja, mely termékek termelnek pénzt, mely projektek ráfizetősek. Ez a képesség elengedhetetlen egy recesszió túléléséhez.
Automata cég = Pontos adatok, precíz döntések
Egy automata cég pontosan szállítja az adatokat is, gyorsan és naprakészen. Így a döntéseket is könnyebb meghozni, egy átlátható cégben leegyszerűsödnek a döntési folyamatok. Ez is elengedhetetlen egy recesszió túléléséhez.
A gyorsan meghozott, JÓ döntések ma egyet jelentenek a válságálló, sőt növekvő céggel.
Ezért 10-ből 6 cég a vállalatirányítási rendszerben látja a stabilitás lehetőségét a gazdasági válságban.
Ha érdekel egy olyan automatizált vállalatirányítási rendszer, amivel krízis idején is könnyen alkalmazkodó céged lehet, akkor töltsd le ingyenes demónkat itt, és próbáld ki most: