Nem újdonság, hogy a magyar KKV szektort többek között a tőkehiány is sújtja. Így aztán egy-egy ki nem egyenlített számla akár a működésüket is veszélyezteti.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a kintlévőség kezelés nagy mumusa a vállalkozásoknak, hiszen a pénzügyes kollégák nem nagyon szeretik az ilyen jellegű munkákat elvégezni, ráadásul a munkaidő közel 15%-át is elviheti a kintlévőségek menedzselése. A másik probléma, ha jogi útra kell terelni a vitás ügyeket, hiszen nem minden ügyvéd jártas ezen a speciális területen, így sok esetben lassan és eredménytelenül végződnek ezek az ügyek. Hacsak a cégvezető nem ismeri a pontosfizetes.hu remek megoldását…
Kintlévőség kezelés helyett kintlévőség megelőzés
A pontosfizetes.hu egy automatizált és akár ingyenesen is elérhető számlamenedzsment megoldást kínál. Ez a megoldás nem a kintlévőség kezelésére, hanem pont annak elkerülésére jött létre. Egy 50 éves szociálpszichológiára alapozva már a számla kiállítás pillanatától menedzselik a számkákát, automatizált online és offline levelekkel. A folyamat végén pedig – amennyiben nem fizet az ügyfél – automatikus fizetési meghagyás, vagy felszámolási eljárás indul a nem fizető cégek ellen.
A Pontosfizetés.hu mögött egy 15 éves követeléskezelési tapasztalattal bíró ügyvédi iroda áll, melynek tagjai ismerik az összes kiskaput, és annak elkerülési módszereit. Az ügyvédi iroda, ha peresítési stádiumba jut egy ügylet, akkor 100%-ig megelőlegezik az azzal járó költségeket, és ha nem járnak sikerrel, akkor a megbízónak egy fillérjébe sem kerül a jogi eljárás.
Jelenleg a sikerrátájuk 100%, azaz minden követelést sikerült a megbízóik számlájára juttatni, ráadásul a cégek, akik velük menedzseltetik a kimenő számláikat, közel 90%-os cashflow javulást értek el. Azért ez nem hangzik rosszul.
Hogyan működik együtt a vállalatirányítási rendszerrel ez a modul?
A Vállalatirányítási rendszerből kiállított számla automatikusan „felkommunikálódik” a pontosfizetes.hu-ra, és ott elindulnak az automatikus értesítések kiküldései. Amennyiben a partner fizetett, akkor az ERP-ben azt rögzíteni kell, és automatikusan kommunikálja ezt a számla menedzselő felé. Így a folyamat ekkor lezáródik. Amennyiben a partner fizetési haladékot kér, és adunk neki, akkor azt is kezelni lehet, nem fordulhat elő kellemetlenség ebből. Egy újabb zseniális módja annak, hogy emberi behatás nélkül automatizáljuk a cashflow-t!
Tedd próbára a vállalatirányítási rendszer több funkcióját
Ha érdekel egy olyan rendszer, amely felgyorsítja céged mindennapjait, és a pontos adatokat, számlákat, dokumentumokat egy központi helyen tárolja, akkor töltsd le vállalatirányítási rendszerünk DÍJTALAN demó verzióját, és tedd próbára.
Természetesen a demó verzió alatt is mindenben segítünk Neked.
A demónkat innen tudod villámgyorsan letölteni DÍJTALANUL: