Homokba dugott fejekkel nem lehet céget vezetni. Sokaknak a komfortzónáján kívül esik néhány olyan megoldás, amely egyébként a cége előrelépését segítené. Csakhogy pár éves stratégiákkal ma már nem lehet sikerre vinni egy céget.
Ismertem egy kereskedő céget, akik személyes kapcsolatok révén alakítottak ki a partnerségeket. Remekül is ment a bolt a 90-es években. Csakhogy a digitalizáció fejlődése miatt a 2010-es évekre ezek a kapcsolatok átalakultak. Egész egyszerűen azért, mert a partnerei jelentős része elkezdett interneten keresztül is üzletelni és új cégektől rendelni.
A vevői változtak, a cég nem
A cég működése, struktúrája, értékesítési modellje még a 10-es évek elején is 99%-ban olyan volt, mint az ezredforduló környékén. 2013-ig még honlapjuk sem volt, nem hogy online kommunikációjuk.
Végül persze észbe kaptak, de akkorra már annyira lecsökkent a partnerek és a rendelések száma, hogy az a cég létét veszélyeztette. Ekkor elkezdtek kapkodni, próbálták utolérni a többieket, de már olyan lemaradásban voltak, hogy esélyük sem maradt a túlélésre. Tavaly be is dobták a törölközőt, még úgy is, hogy profi és piacképes termékeik voltak.
Soha nem változott körülöttünk úgy a világ, mint most
Ezért egyre többször kell a cégeknek kimászniuk a komfortzónájukból, kell új dolgokat kipróbálniuk. Ezek persze megváltoztatják a cég életét, talán kicsit fel is forgatják. Azonban ez csak egy rövid, pár hetes állapot, utána minden könnyebben és gyorsabban fog menni. A végeredmény pedig egy könnyebben és gyorsabban vezethető cég lesz. Nem hangzik rosszul, igaz?
Most díjtalan demóverzióban próbálhatod ki, hogyan könnyíti meg céged életét a modern technika
Ha érdekel, hogyan könnyíti meg és teszi hatékonyabbá döntéseidet egy vállalatirányítási rendszer, akkor ne kockáztass. Döntés és vásárlás előtt próbáld ki DÍJTALAN demó verziónkat 2 perc alatt >>