Azt mondják, minden iparágban létezik egy profil, amely alapján jól beazonosítható a cégek vásárlója. A Cégmenedzser Vállalatirányítási Szoftverének vásárlói, illetve a demókat letöltőkről egyvalami mindenképp elmondható: szeretik a cégüket, ezért hajlandóak változtatni a napi ügyvitelükön.
Ezek azok a cégek, ők azok a cégvezetők, akik a kockásfüzetből, a több ezer soros excelből vezetett cégük munkafolyamatait radikálisan felgyorsítanák, leegyszerűsítenék.
Milyen iparágból jönnek a Vállalatirányítási rendszer vásárlói, demó letöltői?
Kereskedő és gyártó cégek, nagykereskedések és egyre több szolgáltató cég, amelyek ma már projekt alapon működnek. Közös bennük, hogy egy átláthatóbb céget szeretnének vezetni. Olyat, amelyben látják, merre haladnak, vagy hogy például egy adott munkavállaló mennyit dolgozik egy adott projekten.
Ma már a 2-3 fős cégek működését is költséghatékonyabbá teszi egy vállalatirányítási rendszer
A statisztikák azt mutatják, hogy az vállalatirányítási rendszerek átlag felhasználói azok a cégek, melyeknek árbevétele nagyságrendileg az 50 milliótól a 600 millió forintig terjed. Bár nem ritka az 1-2 milliárd forint árbevételű cég sem.
Ma tehát már az akár 2-3 fős cégek működése is hatékonyabb lesz egy vállalatirányítási rendszer bevezetése után.
Vállalatirányítási rendszert mindenki alkalmaz – ha mást nem, egy Excel táblát
Valójában egy kockásfüzet vagy az Excel tábla is vállalatirányítási rendszer. Még ha nem is hatékony. Vannak cégek, akik már szoftvereket használnak, igaz, 10-15 éves konstrukciókat, amelyek hatékonysága nem sokban múlja felül az Excel táblákat.
Hogyan segíti a cégeket a vállalatirányítási rendszer?
Legutóbb egy olyan gyártó cég döntött a vállalatirányítási rendszer mellett, amely labortechnikai eszközök összeszerelésével foglalkozik. Nekik nagyon-nagyon fontos volt, hogy a feladatmenedzsmentet átlássa a cégvezető. Korábban ugyanis nem tudta pontosan, hogy az ő munkavállalói mikor, min, hogyan dolgoznak.
A másik ok, amiatt a vállalatirányítási rendszer mellett döntött, hogy olyan szerviz folyamatuk van, amelyet nem tudta lekezelni semmilyen program. A vállalatirányítási rendszer ezt a problémáját is megoldott a bevezetés utáni harmadik nap. Ma már pontosan látják, hogy melyik eszközt mikor kell visszahívni, mikor kell szervizelni, így jóval relevánsabb visszajelzéseket tud adni a megrendelőknek.
A repülőről vezetett cégek korszaka
Ma már nem találunk olyan piacvezetőt vagy piaci éllovast, amely ne ment volna el a mobilitás irányába. Ma a kávézókból, nyaralókból, otthoni dolgozószobákból, repülőkről vezetett cégek korszakát éljük.
Egy vállalatirányítási rendszer pedig éppen ezt segíti elő: a helyhez és időhöz nem kötött cégvezetést. A Cégmenedzsernek két eszköze is van a mobilitás támogatására:
- Az egyik a vezetői műszerfal. Használatával bárhonnan átlátható a cég, akár egy webes felületről is. Nem kell kinyitni hozzá még a laptopot sem.
- A második ilyen eszköz a saját applikációnk létrehozása. Első körben a CRM feladatmenedzsmentet fogjuk kitenni az applikációra, majd az év második felében tervezzük azt, hogy magát a munkaidő bejegyzéseket, illetve a projekteket is átláthatóvá tegyük az applikációval.
690.000 Ft összértékű ajándék a Cégmenedzser Vállalatirányítási Szoftvere mellé
Ha augusztus 31-ig megvásárolod a céged életét megkönnyítő, felgyorsító Cégmenedzser Vállalatirányítási Szoftvert, akkor választhatsz három 690.000 Ft összértékű ajándékunk közül:
- Az egyik egy szerver, amelyre fel tudjuk telepíteni az összes céges adatodat, hogy biztonságban tudd irányítani a vállalkozásod.
- A másik a Vezetői Műszerfal, amellyel a világ bármely pontjáról, bármely időpontban átláthatod céged helyzetét.
- A harmadik egy luxus kategóriájú svájci DOXA karóra, amely precízen mutatja, mikor jár le a téli nyaralásod 1 hónapja.
Ha érdekel ez a lehetőség, akkor látogass el hivatalos oldalunkra, próbáld ki a rendszert, kérd a tanácsainkat, és ígérem, nem fogsz bennünk csalódni: