AJÁNLÁSI RENDSZER
Hogyan segíti a munkát az Ajánlási rendszer modul?
Az ajánlásokat teljes mértékben nyomonkövethetővé teszi: az első jelentkezéstől kezdve az automatikus folyamatokon át a legutóbbi rendelésig minden elérhető, az ajánlók jutalmazását is hathatósan segítve.
Ajánlott felek rögzítése: egyéni ajánlási rendszer
Egyénileg beállítható partneri ajánlási rendszer, mely segítségével nyomon követhető az ajánlási folyamat és a jutalék kifizetés. Könnyedén beállítható ajánló és ajánlott partner.
Ajánlások mérése, statisztikák: partnerek ajánlásainak nyomonkövetése
Az ajánló és ajánlott partnerek részletes statisztikái által kiderül, melyik partner mekkora bevételt hozott ajánlásaival. Továbbá a forgalmi adatok összesítése és listázása alapján, az egyedi jutalékok számítása, az ajánlott partnerek többszintű kezelési lehetősége is támogatott.
Rendszeres események rögzítése: feladatok ajánlások alapján
Az ajánlási rendszerbe integrált CRM modul segítségével feladatokat, eseményeket és megbeszéléseket lehet rögzíteni az ajánlásokhoz. Így például a rendszeres megbeszélések is egyszerűen tervezhetőek, illetve az események hosszú távú ütemezése is lehetséges.
Sablonok kezelése: feladatok gyors rögzítése
A CRM sablonok segítségével gyorsabban rögzíthetőek az ismétlődő feladatok. Könnyedén ütemezhetőek események és azokhoz felvihető előre meghatározott szöveg sablonok, esemény típusok.
További modulok
Kérem a díjtalan demót
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
- Kapcsolatfelvétel
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.