ugyvitel.cegmenedzser.hu
Ügyfélszolgálat (+36) 1 814 7885

Bankmodul

Ha szeretne 1 kattintással tisztában lenni cége aktuális, kényesen pontos pénzügyi helyzetével, annak ellenére, hogy több bankban vezeti számláit, úgy ezt a modult Önnek találtuk ki.

A bankmodul tartalma – a teljesség igénye nélkül:

  • Korlátlan számú bank kezelése.
  • Bankonként forint- és devizaszámlák kezelése
  • Pénzügyi Egy ablakban láthatja az összes rendelkezésre álló pénzt, bankonként és devizánként, valamint összesítve is.
  • Banki tranzakciók rögzítése. Minden bejövő és kimenő pénzmozgást rögzíthet a rendszerben, ezzel naprakész pénzügyet folytathat.
  • Minden jóváírásról automata visszaigazolást küldhet partnereinek. A visszaigazolás tartalmát Ön állíthatja be; az alapbeállítás tartalmazza a jóváírt összeget és a számlaszámot, és a még nyitott számlák listáját is.
  • Tévesen rögzített tranzakciók sztornózása. Ha az adatrögzítő hibázik, például rossz összeg, dátum stb., akkor azt sztornózni lehet. Ezek a beavatkozások később listázhatók.
  • Eltérő devizaszámlák kiegyenlítése. Előfordul, hogy egy devizás számlát Ft-ban egyenlít ki. Ezt a tranzakciót könnyedén rögzíteni tudja a szoftverben.
  • Inkasszókezelés. Ha Ön inkasszót kap, akkor azt a rendszer nyilvántartja, így látja, milyen tételekből áll az, és mi az, ami még nem teljesült.
  • Automata bank. Amennyiben Önnek van netbank-elérhetősége, akkor lehetőség van az onnan kiexportált adatok beolvasása után mind a beérkező, mind az elküldött összegek automatikus kontírozására. A rendszer segít összepárosítani a tételeket. Ezzel órákat spórolhat meg pénzügyes kollégája.
  • Részteljesítések nyomkövetése. Lehetőség van a számlákat több részletben kiegyenlíteni, a rendszer figyeli, hogy mennyi még a hiányzó rész.
  • Csoportos számlakiegyenlítés. Amennyiben Ön futárszolgálatokkal dolgozik együtt, akkor ez a funkció nagy segítség lesz, ugyanis az elszámolás után csoportosan, összegyűjtve küldik a csomagok ellenértékét, amiből nehezen lehet kiválogatni, hogy mit is kell kiegyenlítetté tenni.
  • Tranzakciókhoz költséghelyek rögzítése. Ha Ön olyan tételt fizet ki, amihez nem tartozik számla (pl. munkabér), akkor lehetőség van azt partnerhez és költséghelyhez „kötni”.
  • Pro forma számla és előlegbekérő kezelése. Amennyiben a rendszerből kiállítottak valamilyen díjbekérőt, akkor a pénz megérkezéskor azonnal számlát tud készíteni belőle. Az új kiállított számla ilyenkor fizetetté válik.
  • Pénzmozgások kezelése. Néhány kattintással át tud mozgatni bank és bank között vagy bank és pénztár között pénzügyi tételeket.
  • Minden pénzmozgás listázható bankonként, összesítve, partnerenként és időszakra szűkítve is.
  • Konvertálás Minden lekérdezés másolható Excelbe, így megkönnyítve a további munkát!
  • Egy cégvezetőnek mindennap tisztában kell lenni cége pénzügyi lehetőségeivel.