ugyvitel.cegmenedzser.hu
Ügyfélszolgálat (+36) 1 814 7885

CRM-modul

Partnernyilvántartás / egyedi tulajdonságok rögzítése
Ez a modul akkor igen hasznos, amikor a nyilvántartott partneradatok listáját szeretnénk rugalmasan kiegészíteni a cég üzletmenete szempontjából releváns információkkal. Így tudunk minden hasznos és fontos partneradatot kezelni.

CRM-bejegyzések / megtörtént kapcsolat rögzítése
Nagy előnye, hogy segítségével bármikor visszakereshetjük, statisztikázhatjuk, hogy melyik munkatársunk mely ügyféllel mikor, mennyi ideig milyen munkát folytatott, miről beszéltek, és hogy milyen eredményre jutottak.

CRM-bejegyzések / újabb feladat létrehozása
A program elősegíti, hogy minden ügyfélérintésnek legyen folytatása. Méghozzá egészen addig, míg le nem zárjuk az ügyféllel kapcsolatos munkát, kapcsolatot. Ez azt is jelenti, hogy nincs több elfelejtett ügyfél.

CRM-bejegyzések / jövőbeni feladat-ügyfélkapcsolat rögzítése
A modul igazán hasznos lesz, amikor feladatokat kell kiosztani magunknak és másoknak. A feladatokat ugyanis határidőhöz tudjuk kötni, így azok megjelennek a naptárban, sőt, szinkronizálódnak a Google Naptárral, és bekerülnek a CRM-feladatlistába is. Nincs tehát több elfelejtett feladat!

Tevékenységek dokumentálása
A Cégmenedzserben könnyedén tárolhatja a vevőivel, beszállítóival és együttműködő partnereivel való kommunikációit.

Nyitott vagy lezárt ügyfélesemények kezelése
Az ügyfél kiválasztása után megjelennek a nyitott kommunikációk. Sőt, rákereshetünk a már lezárt feladatokra is. Keresési szempontok lehetnek: Pénzüggyel kapcsolatos információk / Megrendelésekkel kapcsolatos információk / Szóbeli/írásbeli kommunikációval kapcsolatos információk.

Partnerhez/munkaszámhoz köthető ügyfél-kommunikáció
Egy-egy bejegyzést a Cégmenedzser automatikusan tárol a partnerhez, valamint a partnerrel dolgozó ügyintézőhöz. Azonban ha több nyitott munka is folyamatban van, akkor a rendszer akár projekthez is hozzákapcsolja a bejegyzést. Az itt keletkező időráfordítások bekerülnek a projekt-időráfordítások közé, így még pontosabb lesz a kimutatás és az utókalkuláció. (Projektmodul megléte esetén)

A jövőbeni esemény mindig bekerül a főoldalon lévő naptárba
Mivel feladatok a CM nyitóképernyőjén található naptárba, illetve feladatkezelő listába kerülnek, így a szoftver megnyitásával a napi feladatok fókuszba kerülnek. Ráadásul a CM naptára a Google-szinkronizáció segítségével minden mobileszközön elérhetővé válik.

Ügyfél-kommunikáció lekérdezése
A modul segítségével Ön pontosan látni fogja, hogy melyik ügyféllel milyen kommunikáció történt, hogy azt kik és mikor végezték el. Erről ugyanis bármikor listát tud készíteni. Ezáltal vége szakad mindenfajta félreértésnek.

A dolgozók feladatai megtekinthetővé válnak
A modul megmutatja, hogy a következő időszakban melyik kollégájának milyen feladata lesz. Ezáltal Ön egy pillanat alatt átlátja, hogy az egyes munkatársak mennyire leterheltek, vagy éppen ellenkezőleg, mennyire terhelhetők még. (CRM+ esetén)

Kollégák feladatai és lejárt ügyfélkapcsolatai
Kollégái látni fogják, milyen feladatot kell elvégezniük, mi az, amivel már elkéstek, és mi az, amit még aznap meg kell oldaniuk. A Cégmenedzser tökéletesen vezeti a kollégák munkaidejét, ezáltal felgyorsítja a munkafolyamatokat. (CRM+ esetén)

Partneradatok, amelyeket a rendszerbe rögzíthetünk
A Cégmenedzser CRM-modulja olyan egyedi adatokat is képes tárolni, amely támogatja többek között az értékesítést, a személyesebb kommunikációt vagy éppen a magasabb ajánlatkonverziót. Mindezt az alábbi alapadatok mellett:

  1. Cégnév
  2. Magánszemély esetén vezetéknév, keresztnév (férfi/ nő)
  3. Ügyfél státusza (érdeklődő / ügyfél / beszállító / ügyfél és beszállító / együttműködő partner stb.)
  4. E-mail cím, weboldal, telefonszám, faxszám stb.
  5. Korlátlan számú kapcsolattartó és egy alapértelmezett kapcsolattartó, hiszen egy cég esetében mindig egy magánszeméllyel kommunikálunk
  6. Pénzügyi adatok, bankszámla, adószám stb.
  7. EU adószám, melyet hivatalosan is ellenőriz a rendszer, és tárolja a lekérdezés eredményét. (Így nem kell az EU adószám ellenőrzésével tölteni az időt, hiszen itt az automatikus.)
  8. Alapértelmezett kapcsolattartó/értékesítő saját cégtől (automatikus jutalékszámítás)
  9. Pénzügyi beállításokon kívül beszállítói, illetve vevői hitelkeret figyelése
  10. Korlátlan telephely és szállítási cím beállítása, későbbi gyűjtőszámla is lehetséges
  11. Ajánlások kezelése (adott cég kit ajánlott, és őt ki ajánlotta)
  12. Egyedi tulajdonságok gyűjtése külön a céghez, például üzlet mérete, alkalmazotti létszám, vevőbesorolás stb.
  13. Kapcsolattartó tulajdonságai, születésnap, hobbi stb.

Vevőkeresések mentése
Elmentheti az előző pontban leírt csoportokat, így a kereséseket nem kell minden egyes alkalommal paramétereznie. A keresési eredmények mindig a cég aktuális helyzetében mutatják meg az eredményeket. (REAL-TIME info)