Feladatkezelő

Hogyan segíti a munkát a Feladatkezelő modul?

A modul segítségével a feladatok egy átlátható rendszerben iktathatók és könnyedén nyomon követhetők, ezzel segítve az igazán hatékony munkaszervezést.

Feladatok ütemezése: Hatékony munkaidő beosztás

A feladatokhoz megadhatóak határidők melyekkel a piroritásokat figyelembe véve ütemezhetőek a feladatok, így a munkaidő a leghatékonyabban beosztható.

Dolgozói feladatok: Listázható teendők

A dolgozók feladatai listázhatók, így áttekinthető, melyik kollégának milyen feladata lesz a jövőben. Emellett még megtekinthetőek a terheltségek, ezzel hatékonyabbá téve a munkaszervezést.

CRM lista
screenshot hatter 3
Feladat delegalas
screenshot hatter 2

Feladatok delegálása: Feladatok könnyű kiadása

Megjelölhető, mely kolléga vagy kollégák kapják meg az adott feladatot. A kiadott feladatok azonnal megjelennek a dolgozó naptárában, határidőhöz kötve. A feladatok kiadása előtt megtekinthető a dolgozó terheltsége is.

Alfeladatok létrehozása: Összetett feladatok gyors tervezése

A feladatok kiegészíthetőek alfeladatokkal, amik szintén ütemezhetőek, határidőhöz kapcsolhatóak, készként megjelölhetőek. A feladatok gyorsan, grafikus formában tervezhetőek.

Értesítések beállítása: Könnyű és gyors tájékoztatás

A rögzített eseményekhez beállíthatók értesítések: a határidő lejárta előtt, határidő túllépések esetén, változtatások során és a feladat elvégzésekor is küldhető értesítés, illetve beállítható, ki kapjon jelzést.

Jövőbeni feladatok: Nincs több elfelejtett határidő

A feladatokhoz megadhatók határidők, illetve a határidő elé ütemezhetőek feladatok - Google Naptár szinkronizálása esetén a teendők megjelennek a Google Naptár felületén is.

CRM ertesitesek 1
screenshot hatter 1
CRM alfeladatok
screenshot hatter 3

Feladatok követése: Teendők átláthatóan

A kollégák a rendszerbe belépve csoportosan megtekinthetik az aznapi, lejárt, és megoldásra váró feladataikat. A saját feladatok ütemezhetők és prioritás is megadható, így a teendök nyomon követése rendkívül egyszerűvé válik.

Google Naptár szinkronizáció: Feladatok könnyű nyomon követése

A CRM funkcióban rögzített naptárbejegyzések átkerülnek a Google Naptárba is, leírásokkal együtt, illetve értesítések is beállíthatók. A rögzített feladatok mindkét felületen megjelennek.

Gyors feladat rögzítés: Feladatok könnyed adminisztrációja

A CRM feladatrögzítő ablak segítségével átlátható listában rögzíthetőek vagy duplikálhatóak további feladatok - így akár a kollégáknak is könnyen és gyorsan oszthatóak összefüggő feladatok.

Meetingek szervezése: Gyors esemény rögzítés és értesítés

A meetingek szervezése során megjelölhető, mely dolgozók kerüljenek meghívásra - a meghívottak naptárában azonnal megjelenik a bejegyzés, a megfelelő időponthoz igazítva.

Gyors feladatrogzites
screenshot hatter 1

További funkciók

  • Feladatok kontrollja CRM lista
  • Elvégzett feladatok/Ügyfélkapcsolatok kezelése

Kérem a díjtalan demót

Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.

  • Kapcsolatfelvétel

Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet. 

tablet mockup