ugyvitel.cegmenedzser.hu
Ügyfélszolgálat (+36) 1 814 7885

Feladatkezelés

Megtekinthető dolgozói feladatok
A modul megmutatja, hogy a következő időszakban melyik kollégájának milyen feladata lesz. Ezáltal Ön egy pillanat alatt átlátja, hogy az egyes munkatársak mennyire leterheltek vagy éppen ellenkezőleg, mennyire terhelhetők még.

Elvégzett feladatok / Ügyfélkapcsolatok kezelése
A funkció segítségével minden elvégzett feladatunk látható és visszakereshető lesz. Egy-egy feladathoz az alábbi jellemzők társíthatók:

  1. Partneradatok, akivel a feladat kapcsolatos
  2. Annak ügyintézője
  3. Munkafázis, amit végeztem
  4. Tevékenységcsoport (például: értékesítés, pénzügy stb.)
  5. Ráfordítás – amennyiben ez nem elvégzett, hanem jövőbeni feladat, akkor várható ráfordítást és prioritást is megadhatunk
  6. Feladat leírása
  7. A feladat társítható munkaszámhoz, vagy vevői, esetleg beszállítói rendelésekhez is
  8. Következő lépés leírása, határideje
  9. Termék vagy szolgáltatás társítható a feladathoz
  10. Dokumentum csatolható a feladathoz – a feladat vagy ügyfélkapcsolati bejegyzés később listázható, így minden ügyféllel vagy munkatárssal történt kommunikáció visszakereshető

Jövőbeni feladatok / Ügyfélkapcsolatok kezelése
A funkció segítségével minden elvégzett feladatunk látható és visszakereshető lesz. Egy-egy feladathoz az alábbi jellemzők társíthatók:

  1. Partneradatok, akivel a feladat kapcsolatos
  2. Annak ügyintézője
  3. Munkafázis, amit végeztem
  4. Tevékenységcsoport (például: értékesítés, pénzügy stb.)
  5. Ráfordítás – amennyiben ez nem elvégzett, hanem jövőbeni feladat, akkor várható ráfordítást és prioritást is megadhatunk
  6. Feladat leírása
  7. A feladat társítható munkaszámhoz, vagy vevői, esetleg beszállítói rendelésekhez is
  8. Következő lépés leírása, határideje
  9. Termék vagy szolgáltatás társítható az ügyfélkapcsolathoz
  10. Dokumentum csatolható a feladathoz – a feladat vagy ügyfélkapcsolati bejegyzés később listázható, így minden ügyféllel vagy munkatárssal történt kommunikáció visszakereshető
  11. A jövőbeni események bekerülnek a saját naptáramba, határidő szerint, azokat a határidő elé bármikor beütemezhetem.
  12. Amennyiben be van állítva a Google adatszinkron, úgy ezek a feladatok/események bekerülhetnek a Google Naptárba, illetve a Google feladatkezelőbe.

Feladatok delegálása
Amennyiben a kollégáknak szeretnék feladatokat kiadni, meghatározhatom a "célszemélyt" vagy "célszemélyeket", akik naptárjában azonnal "landolnak" a feladatok. A kiosztás előtt lehetőségem van megnézni egy-egy kolléga terheltségét. Így elkerüljük azt az eshetőséget, hogy olyan munkatársnak adunk feladatot, aki már amúgy is tele van elvégzendő munkákkal.

Feladatok ütemezése
Minden kolléga beütemezheti a neki kiosztott feladatokat a naptárában. Mindezt úgy, hogy közben szem előtt tartja a feladat határidejét, prioritását. Ezzel munkatársai a lehető leghatékonyabban oszthatják be munkaidejüket.

Meetingek szervezése
Közös megbeszélések szervezhetők a rendszeren belül, amelyek az érintett (kiválasztott) kollégák naptárjában azonnal megjelennek.

Feladat kontrollja 
Jogosultságtól függően megnézhetjük, hogy adott kollégának vagy munkaköröknek milyen nyitott, elvégzett feladatai vannak. Ezeket sorba rendezhetjük prioritás/ügyfelek/határidők szerint. Az elvégzett feladatoknál nyomon követhetjük, hogy melyik feladatok lettek elvégezve határidőre, melyek pedig késve. Minden feladat mellett látjuk a leírást/megjegyzést, valamint a következő lépést is. Ez a modul 100%-os kontrollt tesz lehetővé önmagunkkal és munkatársainkkal szemben.

Feladatok rendszerezett követése
A rendszerbe belépve minden munkatárs csoportosítva láthatja, milyen aznapi, későbbre tervezett vagy már lejárt feladata van. A saját feladatait ütemezheti és priorizálhatja. Így az elvégzendő teendők követése rendkívül egyszerűvé válik.

Google adatszinkron
Minden feladatat, minden ügyfélkapcsolat ennek a funkciónak segítségével bekerül a Google Calendar és a Google Task-kezelőbe. Ezzel pedig mobileszközén is láthat minden cégével kapcsolatos feladatot.