Feladatkezelő
Hogyan segíti a munkát a Feladatkezelő modul?
A modul segítségével a feladatok egy átlátható rendszerben iktathatók és könnyedén nyomon követhetők, ezzel segítve az igazán hatékony munkaszervezést.
Feladatok ütemezése: Hatékony munkaidő beosztás
A feladatokhoz megadhatóak határidők melyekkel a piroritásokat figyelembe véve ütemezhetőek a feladatok, így a munkaidő a leghatékonyabban beosztható.
Dolgozói feladatok: Listázható teendők
A dolgozók feladatai listázhatók, így áttekinthető, melyik kollégának milyen feladata lesz a jövőben. Emellett még megtekinthetőek a terheltségek, ezzel hatékonyabbá téve a munkaszervezést.
Feladatok delegálása: Feladatok könnyű kiadása
Megjelölhető, mely kolléga vagy kollégák kapják meg az adott feladatot. A kiadott feladatok azonnal megjelennek a dolgozó naptárában, határidőhöz kötve. A feladatok kiadása előtt megtekinthető a dolgozó terheltsége is.
Alfeladatok létrehozása: Összetett feladatok gyors tervezése
A feladatok kiegészíthetőek alfeladatokkal, amik szintén ütemezhetőek, határidőhöz kapcsolhatóak, készként megjelölhetőek. A feladatok gyorsan, grafikus formában tervezhetőek.
Értesítések beállítása: Könnyű és gyors tájékoztatás
A rögzített eseményekhez beállíthatók értesítések: a határidő lejárta előtt, határidő túllépések esetén, változtatások során és a feladat elvégzésekor is küldhető értesítés, illetve beállítható, ki kapjon jelzést.
Jövőbeni feladatok: Nincs több elfelejtett határidő
A feladatokhoz megadhatók határidők, illetve a határidő elé ütemezhetőek feladatok - Google Naptár szinkronizálása esetén a teendők megjelennek a Google Naptár felületén is.
Feladatok követése: Teendők átláthatóan
A kollégák a rendszerbe belépve csoportosan megtekinthetik az aznapi, lejárt, és megoldásra váró feladataikat. A saját feladatok ütemezhetők és prioritás is megadható, így a teendök nyomon követése rendkívül egyszerűvé válik.
Google Naptár szinkronizáció: Feladatok könnyű nyomon követése
A CRM funkcióban rögzített naptárbejegyzések átkerülnek a Google Naptárba is, leírásokkal együtt, illetve értesítések is beállíthatók. A rögzített feladatok mindkét felületen megjelennek.
Gyors feladat rögzítés: Feladatok könnyed adminisztrációja
A CRM feladatrögzítő ablak segítségével átlátható listában rögzíthetőek vagy duplikálhatóak további feladatok - így akár a kollégáknak is könnyen és gyorsan oszthatóak összefüggő feladatok.
Meetingek szervezése: Gyors esemény rögzítés és értesítés
A meetingek szervezése során megjelölhető, mely dolgozók kerüljenek meghívásra - a meghívottak naptárában azonnal megjelenik a bejegyzés, a megfelelő időponthoz igazítva.
További funkciók
- Feladatok kontrollja CRM lista
- Elvégzett feladatok/Ügyfélkapcsolatok kezelése
További modulok
Kérem a díjtalan demót
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
- Kapcsolatfelvétel
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.